Skład
- Ki Adi – Pan Ferguson
- Morn – Remy
- 7h3m0n – Shang
Pula przerzutów: 6
- Remi – unik ataku w boss fight
- Pan Ferguson – strzał w głowę Djinna, nieudany
- Pan Ferguson – strzał w głowę Djinna, nieudany, kolejny
- Shang – strzał piorunami w oczy Djinna
- Remi – atak w plecki Djinna
- Shang – strzał ponowny w czy (dwa Pdeki kurwa wydałem [7h3m0n])
Wydarzenia z sesji
by 7h3m0n, moje komentarze: „[Aran …]”
- Rozgrzewka – Jakich pułapek najbardziej nie lubią postacie graczy?
- Pan Fergus – Schody (CL4P-TP :D), Dziury, Elementy niszczące gąsienice wózka
- Remy – Coś, co może obciąć kończyny/łapki, wahadła tnące
- Shang – bycie w wodzie z przyjaciółmi 😀
- Wstęp – bramy piekła, skarbiec Il’Ababa i zimne piwo w Otwartych Ramionach
- Kminienie nad mapą jak się przygotować do wyprawy do skarbca
- Wózek na skarby, zwiad, materiały wybuchowe, liny itp? [Aran: Pan Fergus przewiduje, że się zawali 😉 ]
- Czy L’Emrot nie przesłuchał czasem Il’Ababa? [Aran: nie, ogłuszył, zadawał obrażenia, a nie pytania – ale nikt nie pamiętał 😉 ]
- Ustalono, że skarbiec jest jaskinią a wejście jest widoczne tylko jak się ma słońce za plecami (coś w tym stylu)
- Doposażenie się cypherami ze skarbca Poznania, Pan Fergus bierze wózek na elektrośmieci
- Kminienie nad mapą jak się przygotować do wyprawy do skarbca
- Na Raptory!
- Dotarcie do kryjówki łatwe – tuż nad wejściem do jaskini wielki napis „kryjówka Il’Abba”
- 2FA – do otwarcia wrót potrzebne są 2 rzeczy, Szabla pasuje do otworu przy drzwiach
- Remi odkrywa, że 3 z 4 znaków hasła jest wygrawerowane na szabli Il’Ababa, ostatni znak wykoncypował Shang
- Korytarz oświetlony, prosty, czysty, ostrożne wejście, napotkanie Strażnika – ducha/projekcji i próby przekonania go żeby przepuścił BG
- Uparty strażnik nie chce przepuścić nikogo poza Il’Ababem
- Fergus skrycie scrambluje go a w tym czasie Remi zmienia twarz na Il’Ababa [nat20]
- Strażnik bierze Remiego za Il’Ababa i zgadza się otworzyć przejście dalej
- Kolejne pomieszczenie jest wypełnione pułapkami zaskakująco dostosowanymi do Pana Fergusa, Remiego i Shanga. Dziwne, nie? [Aran: też miałem poczucie, że podejrzanie podobne do tych z początku sesji, ale to na pewno przypadek ]
- to nie iluzja, nie ma wyłącznika
- Kałuża/rów z wodą (elektrolit) – Pan Fergus buduje z rozkładanej drabiny numeneryczny mostek
- Schody – chyba zapomniane 😉
- Dużo wirujących ostrzy – Shang je wyłącza piorunami
- Przepaść, na szczycie schodów, z kolcami na dnie – pokonana Numenerycznycm Mostkiem
- ślepa uliczka – drzwi wejściowe się zamykają
- Po pokonaniu pułapek okazuje się, że to zmyłka, pomieszczenie ma tylko jedne drzwi a Strażnik – Duch mówi, że przejrzał podstęp.
- Trzeba było się cofnąć do pomieszczenia Strażnika i szukać innego przejścia
- Shang „rozmawia” elektrycznością z numenerą blokującą drzwi i okazuje się, że potrafi otwierać drzwi za 2 INT wpuszczając energię w odpowiednią dziurkę
- Holograficzny duch atakuje… ale nic nie robi bo jest hologramem
- Duch daje za wygraną i znika, krótki odpoczynek regeneracyjny
- Remi znajduje przejście dalej – pomieszczenie 20x20m z poduszkami na środku i Dijinem na nich
- Boss fight z metalowym Djinem – strażnikiem skarbca (lv 6)
- twardy skubaniec, ale jego słaby punkt to oczy
- Remy znika, Panu Fergusowi trzęsą się ręce a Shang… Shang wali piorunami po oczach Djina oślepiając go
- a następnie duuużo przerzuca, do skutku 😀
- Remy dekapituje strażnika szablą
- Pan Fergus pewny, że żadnych pułapek już nie ma wjeżdża do skarbca wprost na zapadnię, na szczęście Shang i Remy w porę łapią jego wózek. Zapadnia skrywa przepaść, ale zbudowali wszak mostek
- Remy wrzuca głowę Djina w przepaść
- [Aran: Il’Abab jest debilem – składował kilkadziesiąt cypherów obok siebie na wielkiej hałdzie, co mocno ogranicza czas na ich zbadanie (są niestabilne i pierdolną po minucie od otwarcia drzwi od pomieszczenia ze skarbami)]
- Plondring the skarbiec w trybie błyskawicznym bo ograniczning czas -> cyphery zrobią BOOM!!!
- Shang coś wziął – może cypher?
- Wózek Pana Fergusona jest zajebany skarbami
- 5 Cypherów, 2 Oddity, 12 szinów, częśći zamienne, kamienie szlachetne i złoto (materiały do wyrobu biżuterii dla Fergusa) [Aran: nie wiem czy ktoś zapisał do EQ]
Do zrobienia na kolejnej sesji / downtime:
Uwaga na zegar Keldacha! przygotować się na odpalenie go (tarcza ciemności?)
- Poznanie:
- Shang w międzyczasie myśli o Czujce 2.0
- L’Emrot chce TREBUSZ!
- mamy blueprinty!
- Ogarnąć co zrobić z 10 bandytami, których złapaliśmy (i przeszukać) – Roz jest mądra to ogarnie (mieli łuki i strzały)
- Poprosić Pana Fergusa i Tormiela o skonstruowanie urządzenia, które wykryje gdzie mogła zostać przekierowana energi, która spowodowała brak prądu w Poznaniu
- Pan Fergus wziął się za numenerę do śledzenia numener:
- plany i jotum są, zbierał części – następny etap – przygotowanie przedmiotu + rzut
- Dać Roz Kablowęża, żeby zobaczyła co może z nim zrobić (oswoić i nazwać Szymek?)
- Klimatyzacja – zbudowana, można ją w czasie downtime’u rozbudować
- zbudować ultymatywną broń – pistolet na wodę
- Poza Poznaniem
- dowiedzieć się, skąd przyleciała torpeda / jak robi się takie portale
- Zaciągnąć do Poznani kadłub, który został na zachodzie (?) – części na Tr’Ebusz?!
- poszukać materiałów / metali na lepszą naprawę kadłuba Poznania
- kupić przyprawy dla Thermo
- próbki kupione na bazarze, przynieść Thermo żeby sprawdzić, które mu pasują i kupić ich więcej.
- Skarbiec Il’ababa jest niepilnowany, gotowy do splondrowania na zachodzie
- L’Emrot zaproponował, że to co w nim znajdziemy (shiny, cyphery itp) należałoby rozdać mieszkańcom Osady-Bazaru (może nie wszystko ale to w końcu im zostało to poniekąd skradzione)
- Co z samym Il’Ababem? L’Emrot go ogłuszył na końcu sesji 9
- Zaaranżować spotkanie Fergusa z Herxom
- dowiedzieć się, skąd przyleciała torpeda / jak robi się takie portale
Pedeki za dziś:
4 PD